Notice: Undefined index: scheme in /home/odvasi/public_html/k9.si/vqmod/vqcache/vq2-catalog_controller_common_seo_url.php on line 121Notice: Undefined index: host in /home/odvasi/public_html/k9.si/vqmod/vqcache/vq2-catalog_controller_common_seo_url.php on line 121 Pogoji poslovanja
  shopping cart

Nakupovalni voziček

0 izdelkov - 0,00€

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ORIGINAL-K9.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani ORIGINAL-K9.SI izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine ORIGINAL-K9.SI.

Spletna trgovina ORIGINAL-K9.SI je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga samostojno podjetje o2, Ivan Korošec s.p., Podpeč 72b, 1352 Preserje, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob izvršenem nakupu, vsak obiskovalec spletne trgovine ORIGINAL-K9.SI postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine ORIGINAL-K9.SI, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani ORIGINAL-K9.SI kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

 

 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) 
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) 
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku) 
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) 
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza 
g) način plačila in dostave 
h) časovno veljavnost ponudbe 
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci  

 

 

Načini plačila


V spletni trgovini ORIGINAL-K9.SI ponudnik omogoča plačilo po povzetju (velja samo gotovina) in plačilo po predračunu. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

 

 

Veljavnost ponudbe


Vse cene so v Evrih (€) in vključujejo veljaven DDV. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Veljajo cene ki so objavljene v trenutku oddaje ponudbe. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

 

Postopek nakupa

 

Kupec izbere vrsto, barvo in velikost blaga. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico izvede morebitne korekture in potrdi naročilo.

 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registranem kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

 

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o razpoložljivosti izdelkov in predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V kolikor vsi naročeni artikli niso dostavljeni v eni pošiljki, krije stroške naknadnega pošiljanja ponudnik.

 

 

Račun

 

Račun prejme kupec ob prejemu blaga. Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga.

 

Vse dokumente, predračune, pogodbe, račune v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki in/ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu podjetja o2, Ivan Korošec s.p.. Dostop do dokumentov hranjenih v podjetju o2, Ivan Korošec s.p. je možen na podlagi dogovora z direktorjem podjetja.

 

Vsi dokumenti, predračuni, pogodbe, računi so napisani v slovenskem jeziku, razen v primeru, kadar kupec izrazi željo, da je dokument napisan v tujem jeziku oziroma pri mednarodnem sodelovanju.

 

 

Dostava


Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati dostavno službo po lastni izbiri. Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

 

 

Strošek dostave


Za naročene izdelke zaračunavamo stroške dostave v vrednosti 4,00 EUR (DDV vključen), izdelki večjih volumnov ali večjih tež pa imajo lahko tudi višji strošek dostave. Strošek dostave je vedno prikazan v ponudbi in nato tudi na računu, ki ga prejmete z naročenim blagom. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

 

Za naročila nad 60,00 EUR (DDV vključen) je ob plačilu po predračunu dostava v Sloveniji brezplačna.

 

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 15-ih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail info@original-k9.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 15-ih dneh.

 

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago v originalni embalaži, nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 15-ih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec.

 

Možnost vračila ne velja za naročila katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila ne velja za opremo in čevlje, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga.

 

PREJELI STE POŠKODVANO BLAGO, KAJ STORITI?
V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Skupaj s dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

 

 

Reklamacije

 

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8-ih dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s predstavnikom K9.si. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

 

 

Garancija

 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

 

Proizvajalec je v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

 

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec pa z vračilom nima stroškov.

 

 

Varnost


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške / strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih podatkov. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.

 

 

Pravica do zasebnosti


Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.


Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za lastno varnost ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

 

Komunikacija


Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj pa jasno razviden. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

 

 

Odveza odgovornosti


Spletna trgovina ORIGINAL-K9.SI se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

 

Pritožbe in spori


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@original-k9.si ali po klasični pošti na naslov:

o2, Ivan Korošec s.p.

Podpeč 72b
1352 Preserje.

 

Ponudnik mora v 5-ih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.

 

 

Pravno obvestilo

 

Spletna trgovina ORIGINAL-K9.SI in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

 

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O nas, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

 

 

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

ORIGINAL-K9.SI

ORIGINAL-K9.si © 2018